Mice, phone and mousepad

For the first post, aku nk cerita ttg phone, mice and mousepad aku.

mice, phone and mousepad

this is the most important things used on a daily basis. aku memula beli la mice tuh, gaming mice paling murah la yg ader kat kedai. mx518- adjustable dpi setting, black in colour, ngan button yg berguna. mice tuaku rase aku beli last semester kowt. coz mase tuh aku meminjam mice org kan, gile KG. x taw malu sungguh.

aku beli mice nie sbb monitor giler besar kan. penat nak tolak mouse sampai hujung meja, so beli la mice nie utk digunakan bersama2 monitor ku yg gila gedabak huge. gila KG nak bgtau jugak monitor aku besar. hahahah.

pastu disebabkan aku menggunakan mouse itu atas A4 paper, miskin bai mase tuh, x mampu. melihat penderitaan mice aku digolek atas meja, aku pown deside nak beli Everglide Titan DKT edition. ini sume pasal syazone la pengaruh aku pakai mousepad gila gedabak nie.  besar siot mousepad nie, besar meja aku.

then, latest addition to the most useful item on my list adalah phone SE w200. mak aku belanja nie wei, mmg la x hebat mane pown, tp lantak la. memula aku decide nak beli SE k series, tp disebbkan wang yg tidak mencukupi, aku angkut la w series yg paling murah sekali. hahahha…

mice, phone and mousepad

tp aku x suke hp nie 1 jer sbb; dea x der bluetooth. sob sob… gile sedeyh. x per, naseb baek ader usb cable. klau x, mmg x upload la pic kan. heheheh… tp pic kat atas tu diambil dari hp housemate aku, tu la pasal pic x lawa kan. KG…. KG…

laen kali aku cerita pasal barang-barang aku yg laen. hehehe.

-nakiwa-

Leave a Reply

