Wanted

wanted

last thurday, kitaorg pwn g la nengok wayang citer wanted kat MBO melaka mall. naseb dah beli tiket wayang tu dulu, so x der la bazir masa menunggu.

tiket wayang n kad MBO

tiket wanted @ MBO Melaka Mall

arrived dlm kul 8, naek ker panggung 1 yg kat tingkat atas tu. beli popcorn and air then tunggu la. sbb citer mula kul 8.15 p.m. then kene tunggu lagi sbb ader VIP nak nengok wayang kan.

Yang DiPertua Negeri Melaka

TYT Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil bin Yaakob

aku rase dea adalah DiPertua negeri Melaka. TYT Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil bin Yaakob. more info pasal YDPN melaka.dea dtg ngan anak dea kowt. mane la aku kenal.

wanted

bila dah duduk seat kitaorg, baru perasan member kat depan. jejak kasih kejap, then nengok wayang ngan senyapnyer.

aku x nak la wat spoiler kan, so aper kate kluar duet rm8 and nengok wayang. citer nie mmg layak la utk nengok kat panggung wayang. mmg best ngan action tanpa henti dea

aku bagi bintang utk citer nie. sbb aku rase cam dea perlu banyakkan lagi aksi membunuh org awam. lagi best la. tp overall bleh la klau nak nengok kali kedua. next entry… nasi lemak panas
-nakiwa-

Leave a Reply

