Trip to GSC Dataran Pahlawan; part 2

sambugan dari part 1

sbb dah amek tiket kan, mlm tu pown nak g la. then baru la teringat, masing2 ader meeting la plak kan. aku meeting assignment, syazone meeting soccer club, nazay meeting YDC, padel meeting aper ntah.

pergh, tertekan kejap. so sebelum g tuh aku dah siapkan draft meeting. ngan sample bagai. sbb nak abes cepat. aku settle la kan. and sempat abeskan meeting

nazay dea bgtau ajer presiden club dea nak g nengok wayang and selamba jerk balik.

syazone ckp ader hal and terus balik. hehehhehe… cume sorg jerk meeting lambat sangat. wayang kul 9.15 dea meeting kul 9. so, x dpt la kan. tinggal la dea x g.

so, dlm kul 8.50 tuh, merempit la g dataran pahlawan. and sampai tepat pada masa beb, heheheh… sampai jerk terus cari seat.

Narnia, Prince Caspian

prince caspian

citer dea ok la gak. tp agak slow sikit pada awalnyer. tp overall ok la. not bad walaupun ader org kate bosan.

citer epik camnie kalu x kene org, mmg x layan la kan. lepas nie ader lagi kan buku dea. aku dulu ader audiobook dea. tp ntah mane hilang ntah. mls nak carik

hiasan dinding

tp kan aku duduk kat seat c12 kowt. sebelah aku plak ader la sekumpulan remaja sengal yg ingin menjadi pencerita semula. memekak ajer. citer itu la ini la. aslan la, prince caspian la. menyampah ok.

and meh sini aku jawab sume persoalan aku dlm entry ini

  • adakah cinema ini menepati ciri2 panggung yg best?
    • yer, screen dea super besar bg panggung satu
  • adakah cinema ini akan lebeyh baek dari MBO melaka mall?
    • maybe ader MBO lebyh, ader GSC lebeyh
  • adakah masih nampak kepala di hadapan kita?
    • tidak, and seat dea super best ok. luas
  • ada ruangkah antara kaki dan kerusi hadapan?
    • aku masih raser ruang kaki terhad. tp ok la.
  • adakah popcorn nyer akan lebih sedap?
    • ader 2 choice of popcorn, “caramel” and “lite n sweet”
  • adakah pekerja nya akan lebeyh comel?
    • x pown. hahahhah… aku rase mcm dea import pekerja gsc mp

panggung 1

overall aku bg 4/5 la…. sbb aku rase dea x der tempat duduk for waiting. x der meja utk lepak. and last sekali dea hanya ader 1 lift yg aku rase tersorok mcm aper ok. menakutkan klau mlm2 nak naek lift tuh. mcm lift barang.

tp ok la, yg panggung besar la paling puas hati.

next entry, pasal panggung 3 plak.

-nakiwa-

1 Comment »

  1. dya Said:

    nwa..!! kat sini plak blog ko..aku link eh..taun dulu nk link blog frenster ko xkasi,hehe.weh..bes ke narnia org kate bosan.tp Wanted mmg best gilerrrr!!! bile nk wat lwtn and review GSC Alamanda lak.bes gak..ko kelua2 wayang je terus smpai depan pintu keta ko.hahaha.klah..daabes membebel..nt aku comment lg.daa~


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

