Baju Bajuan…

sori la lama x update…. minggu nie akan update setiap hari… akan cube cari masa upkan aku nyer post by this week…. sume sekali…. sowie again

kali nie nak cerita pasal baju la plak kan… pada suatu pagi nan indah, aku pown surf la net…. bukak forum malaysian bikers…. ader 1 post pasal clothing nie… aku kan mmg minat baju2 nie… so aku pown bg la shout out kat blog dea nie…..

menanyakan ader baju yg aku nak ker idak, and sama ada ada saiz…. then mula la perkenalan kami, brader payne kowt name dea… aku pown mengorder dari Rockhestra clothing….

selepas membayar harga nya…. (rm20 sehelai + rm6 postage) menggunakan maybank2u, aku pown menunggu dengan sabar…. and pada hari jumaat, aku pown dapat la baju aku…. yeay! (order ari isnin kowt, bayo ari selasa)

parcel yg sampai

dapat jer bende nie, aku pown aper laie, bukak la… nak nengok hasil dea….

baju pertama

MUZIK itu luahan eksperi seni

brand logo

baju ke2

Old school boombox design

Brand Logo

ok la…. kualiti kaen ok… saiz pown ok… design smart…. cume ader comot sikit la kat baju tuh… maybe masa printing kowt…. x per la…  x kesah la… aku suke….

klau next time ader kluar design2 smart agi, aku akan beli bro payne… jangan risau… hehehehe

support local clothing line….

-nakiwa-

Leave a Reply

