Satu Hari Di Pekan Muo

actually citer nie dah basi, minggu lepas nyer cerita, tp sbb aku mmg malas update, arini aku update la yer…. ari sabtu minggu lepas aku g ler balik muo lepas g umah org kahwin kat ayer molek….

sajer jerk balik dah rindu sama rumah… hahahaha…. ptg tuh, aku pown terus jerk ker bando, jenjalan jerk….

bangunan-bangunan di muo

colonial era

classic….

actually, ader kawan ajak jumper… aku pown set ajerk…. dea ngan kawan2 dea nak cari bunga utk florathon… aku pown ikut jer la kan… hehehehe….

so, destinasi kami kat bando tuh, adalah kedai bunga…. aku x amek pic banyak pown, sikit jerk….

kedai bunga

banyak bunga

riben

sampul plastik

actually kitaorg singgah banyak kedai, sampai ke wetex pown pg, tp aku terlupe amek picture… so, x dapat la upload….

then, lalu la depan mamak jual cendol…. aku suke jerk cendol dea… selalu gak klau aku balik aku singgah sini…

cendol pulut

selain nie ader lagi dea jual, abc la aper la…

seb kiri utk dine in, seb kanan utk bungkus

cendol pulut tuh mmg feveret aku la… mmg sedap sangat…. aku suke giler la ngan cendol pulut….

harga dea sebenarnya dah naek… dulu murah jer kot…. rm1 dah dapat cendol biase, rm1.20 dah dapat cendol kacang or pulut…..

depan stall jual cendol nie ader 1 kedai jual shesha… wahahahha…. aku kan suke shesha…. tp mahal la, aku banyak bende laen nak beli… rm80 utk yg kecik sekali…

warna biru… lawa

tu la aku nyer aktivity kat muo… x der menarek pown, pic kawan aku tuh aku x amek…. esok, cerita tentang karipap… hehehe

tgh karang post tuh, sbb nak auto publish jerk esok… hehehe….

-nakiwa-

Leave a Reply

