Buah anggur

jiran sebelah rumah aku adalah seorg berbangsa melayu yg meminati aktivity menanam pokok nie… tp yg paling unik adalah dea menanam pokok anggur….

banyak gak dea berbuah, aku suke nengok…. warna hijau jerk…. tp mcm x kene makan ngan burung pown anggur dea… x pernah aku nengok buah nie disampul…

buah anggur segar

pokok anggur

pokok anggur nie menjalar taw… dea mengelilingi umah mak cik nie…. best jerk nengok…. semalam mak cik nie bg la setangkai anggur nie…. anggur nie mmg bukan warna hijau yerk, dea warna merah… tp aku bedal jerk….

anggur depan pc….

tp rase dea agak masam ler… tp x per, ok la… sini bukan cameran highland nak tanam bende nie…. ok la…. yg pic tuh, anggur2 kecik yg sume org x mau makan dah…. ahahhaha ader lagi atas meja aku…

dah la…. esok cerita aper erk, aku x taw lagi…. tunggu jer la…

-nakiwa-

Leave a Reply

