The Dark Night

pada hari sabtu lepas, aku g ler nengok citer nie…. sbb sume pown dah nengok kan, aku jerk tertinggal… sob sob…. aku g nengok kat MBO melaka mall ngan si padel n mirul….

beli tiket kul 1.30, aku dah beli dulu dah tiket nie malam sebelumnyer…. sbb citer nie kan macam howt stuff skrung, penuh plak wayang tuh nnt kan….

The Ticket

the poster

the dark night

the poster kat mbo

mlm tu g ler top up duet utk card tuh kan… then, kat bilik tuh, aku pown nampak ler dea ader jual dark night merchandise… mmg smart giler… mcm nak beli, tp mahal nak mati….

the price

the merchandise

citer nie sebenarnya agak best la…. ngan action dea and penjahat dea… citer nie psycho ok… si joker tuh sangat la menakutkan dan citer nie berada pada taraf superhero yg berbeza….

aku rase citer nie ptt buat utk 18 tahun keatas jerk… pastu tambah horror dea lebeh sikit… tp paling mantap aku rase adalah joker himself la… dea tuh mmg smart abes la… aku suke giler watak dea….

tp malangnyer pelakon yg melakonkan watak joker itu telah mati…. banyak spekulasi popular…. yg paling popular adalah dea terlampau menjiwai watak joker….

x per la… dea seorg aktor yg bgs…. let him rest in peace….

aku bg 4.5 start la… sbb mmg best pown cerita nie… bleh menang award ar…. best2…. aku suke….. dah la esok entry pasal makann kowt… tunggu jer la….

-nakiwa-

1 Comment »

  1. dya Said:

    hehehe..best kan bes kan..aku tgk kat IMAX sampai juling2 bijik mata..=P aku sgt suke Joker..mmg totally superblah! 5.5 star hahaha


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

