Marrybrown

lepas nengok dark night, pulang la kan ke rumah… petang tuh lepas asar dah kelaparan… so ader la org ajak g marrybrown… aper lagi, ok kan ajer….

macam biase la, marrybrown kat melaka mall paling dekat… aku rase dah beberapa kali gak aku g marrybrown nie…. agak ok la… bosan kan asek makan mc’d jerk… ader la choice laen….

kaunter

seating

kat marrybrown nie dea masih kuno la… pakai kertas tulis order, mcm zaman 80-an punya fastfood…. x per la… and 1 lagi dea kene tunggu sekejap (lama sebenarnya) sbb dea kene siapkan order kita…

tp x berapa kesah sangat sbb dea kan bleh duduk dulu.. bukan tunggu depan kaunter pown…. and kat sini ader seat buaian yg disukai oleh kanak2 and bapak kepada kanak-kanak….

masa arituh kitaorg datang ader menu baru… yum mee set… menarek la jugak kan…aku pown test la mee nie

mee curry

mee sup nazay

air orange

bubur padel

overall ok la… tp dea pakai stok udang… dalam mee curry and mee sup tuh rase sangat udang dea…. x suke…. mee sup pown rase udang… baek aku order mee udang ajerk

after makan tu singgah la sebelah, pastifrance… aku beli la roti…. padel beli aiskrim nie… mahal gak la… dekat rm10…. 4 scope of gelato’s and sorbet…

amek perisa strawbery, walnat, blackcurrent and kiwi… sedap gak la sbb dea buat purely dari jus buah2 kan… quite nice…. berpatutan ngan harga dea la….

sorbet and gelato’s

pic aiskrim aku ntah mane pegi ntah… aku pown x taw kat mane aku letak…. x per, aku makan aiskrim biase jerk….

esok cerita makann agi… asek makan jerk, bila mau kurus? hahahhaha

-nakiwa-

Leave a Reply

