Florathon

pagi2 ahad aku dah bangun… kul 6.30 dah bersiap nak  florathon… aku ngan nazay pown bersiap la… lepas sarapan sume, terus la gerak dalam kul 7.30 pagi mcm tuh…

sampai sane aku pown msj la kawan aku, bgtau dea aku dah sampai… g jumpe kejap and lepak la kat kawasan stage….

pic nie diambil menggunakan camera phone aku ajerk… nak amek pic lebeyh2 segan ngan DSLR plak kan… so, terima je la….

nie sume pic sebelum event nie bermula….. seronok dikelilingi bunga hidup…. hehehe

sume berkumpul

pari2 dari kayangan

penari-pennari

bayview hotel

depan stage

nana

kawan aku

badut

disebabkan kene menunggu vip yg duk sekangkang kera tuh datang, terpaksa la event nie ditangguhkan… dlm kul 9 kowt baru dilepaskan ikut kategoty…. aku kategory x der kategori….

trek jalan kaki

trek

setelah berjalan lebeyh kurang 3km, sampai la kat tempat start balik…. dapat la goodies bag… pttnyer kategory x der kategory x dapat la kan goodies bah nie… tp sbb kawan nazay mintakkan kitaorg pown dapat ler…

sijil dea

sijil penyertaan

goodies bag

dapat mug

mug florathon

dalam goodies bag tuh ader la air minuman sebotol, mug, roti and sijil penyertaan…. best gak la event nie… menarek sangat2….

esok entry makann…. dah siap dah entry tuh…. hahahhahaha….. autopublish sudah… aku kan mmg pakar menangguh entry…. sume citer basi….

-nakiwa-

1 Comment »

  1. huda Said:

    wah…terharu…ko letak pic aku…beso lak tue…hehehehe…kwn2 aku pon de…mane pic ko lak?


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

