Durian Durian

last week…. nampak sangat citer basi lagi aku bg…. hahahaha… aku pown g la secret recipe, mmg niat nak mkn kek nie la…. aku g sorg2 jerk…. x ajak org laen pown. sbb sume x der kat umah…

aku pown mencari la kek durian nie kat display dea. aper lagi, aku pown mintak la bende alah tuh. sukenyer hati nak makan kek durian.

plastik beg

kotak kek…. x sempat refrigerated dah abes dah

kek

wif almond

aku rase kek nie x sedap langsung. kate seasonal buat la pakai durian betul la kan. nie buat pakai aiskrim durian. ptt la seasonal, sbb nnt x laku. x der la sedap pown. nie la kek secret yg aku pernah mkn dan x sedap.

almond and ising tuh macam kek murah jerk. mahal lak tuh kek nie. 6 ringgit lebeyh tuh. sume kek kat secret dah naek harga. sedeyh jerk. sume pown mahal. lepas nie mmg x der la nak mkn kek lagi.

x per la…. sekurang3 nyer aku dah rase bende alah nie. dah lama x makan bende x sedap, kek mahal pown dah x sedap. bg aku mahal yer kek nie, aku kan duk estet…. hahahahha

-nakiwa-

Leave a Reply

