Kenapa saya tidak update….

saya sangat bz…. saya ader 3 assignment nak buat minggu ini…

saya kene hantar assignment saya minggu ini kepada ketua….

saya ader presentation petang ini….

saya ader 3 kowt midterm minggu depan….

saya ader minggu CyberP yg menyemakkan kepala minggu depan

saya x cukup masa!!!

tp saya punya masa utk hisap shesha….

tp saya punya masa utk mkn sedap2….

tp saya punya masa utk lepak ngan kawan2….

tp saya ader mase maen game….

tp saya ader masa bace blog org laen…..

tp saya punya masa utk buat bende x berfaedah….

*wink*

hahahaha….. dah, saya x der masa utk buat bende berfaedah….

dah…. ingin belajar membuang masa….

-nakiwa-

Leave a Reply

