Surat Aku Janji

dengan ini, saya mohammad anwaruddin bin othman, berjanji akan berhenti menghisap asap shesha. saya tidak ingin meneruskan kerjaya ini setelah melihat keadaan diri saya yg semakin tidak sehat.

saya juga telah diingatkan utk kali ke berapa ntah utk berhenti kerana sesungguhnya asap shesha itu lebeyh berbahaya dari asap rokok. saya sayunk jantung saya.

di kesempatan ini juga, saya ingin menyeru kepada kawan-kawan seangkatan dengan saya utk sama2 berhenti.-mr ninja, sharpm4n dan badboy telah menyatakan niat dan tinggal seorg lagi diharap berbuat demikian.

marilah kita mengamalkan gaya hidup sehat. dan jauhi benda benda yg mengkhayalkan. sekian, terima kasih.

dengan termaktub aku janji ini, bila mana kamu melihat saya menyedut asap, anda dibenarkan utk memukul saya dengan batang kayu utk menyedarkan saya. sekian sahaja siaran saya utk hari ini

yg menjalankan tugas

-nakiwa-

1 Comment »

  1. NukM4N Said:

    signed… check it out here –> http://nukm4n.net/?p=62
    (msg me for password)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

