Carl’s Junior

sape pernah makan carls junior? seriuosly, bende ni setap sangat. nie la aku rase fast food paling sedap aku pernah makan. macam nak lupekan burger king and mc’d.

bende nie sebenarnya berasal dari united states. bende dari states sume sedap kan. hahahaha… dari jajahan Los angeles. bende nie diasakan oleh sepasang suami isteri. bacelah kisah mereka di sini

mereka telah menjajah pasaran malaysia skrung. aku x kira plak berapa banyak cawangan deaorg, tp aku pernah nampak di midvalley, pavilion and OU kowt. jadi berlari2 lah korg g cari yer…..

then pada cuti persekolah utk mahasiswa yg lepas, aku telah ke midvalley dengan tujuan berjalan2. then ternampak bende nie, apo laei makan lunch di sini la gamaknyer…

credit to kyspeaks.com

Western Bacon Cheeseburger

terkeluar bacon, terjelir mcm lidah

aku makan bende nie la arituh. sedap sangat. rase cam nak quit makan mc’d saje. naseb baek kat melaka x der carls junior. burger dea besar sama macam harga dea. dea nyer fries pown mmg puas giler makan. x mcm mc’d or kfc.

air yg bleh di refill berkali kali.

nie aku paling la suke. dea nyer refill tank ader choice of ice lemon tea. aku suke giler….. aku mmg x berapa gemar minum minuman karbonat nie. so, klau nak hang out, aku sangat suke tempat ini.

dan sos yg dea pakai pown cap states gak… tp aku rase, klau x der sos pown dah cukup sedap. yeah, aku suke burger ini!

jika anda ingin merasai kesedapan carl’s junior, silalah ke restaurant mereka yg berdekatan. paling dekat pown kat kolumpo. haahahaha

p/s: bila lagi nak g kolumpo, aku nak makan burger nie!

-nakiwa-

Leave a Reply

