Jco Donut @ Pavilion

semasa aku berada di kota hari tuh, aku pown sempat ke pavilion. setelah di sogok ngan cerita betapa gahnyer pavilion di mata sume org. aku pown g la melawat. berjalan kaki dari KLCC membawa beg besar dan sangat penat. aku gagahi jua utk ke pavilion.

saje pusing2… nengok butik2 yg berada di dalam nyer… meriah dan gah seperti yg digambarkan. aku pown x bercadang nak shopping kat sini, so kami ke JCo di tingkat bawah sekali kowt. entah, lupe dah.

si syazone n uzair beratur. aku kan cam jakun kan, x taw bende. wahahahha… duduk jer nengok donut2 depan mata. entah kenapa trip ke kl arituh x membawa semangat menangkap pic aku.

kotak Jco donut

donut yg kami beli

oleh kerana dalam jcco tuh penuh, kami pown lepak kat foodcourt saja. ingat foodcourt bleh la minum air murah… nan ado….. sume mahal giler… tercekik aku makan donut sbb mahal sangat minuman kat food court pavilion nie…. x per, wan kate leh minum kat lowyat…..

kami beli 6 donut, bermula dari kiri sebelah atas adalah “why nut” , “jcrown oreo”, “entah aper ntah, cari x jumpe plak, tp dea oreo gak la”. bawah dari kiri – “ini pown aku x jumpe cari”, “nie pown sama” dan yg akhir nie adalah “Al Capone”.

donut jco nie lebeyh sedap dari mane2 donut berperisa yg pernah aku makan… sejak ini aku telah tidak memakan dunkin donut lagi, sbb dunkin paling x sedap. aku masih makan big apple utk satisfied kan aku nyer perut. tp big apple nie dea nyer donut keras sikit la….

lagipown big apple nie ader kat melaka, senang sikit aku nak membelinyer…. k la… asek cite makanan jerk kan… ader org dah menyampah…. tp ini blog aku, suke ati la kan…. :))

-nakiwa-

2 Comments »

  1. shahnaz Said:

    dah makan yg baru punye? garlic cheese kot rasenye.. bweekkk… tak sedap ok. rase cam ape tah….

  2. emotionallyhurts Said:

    garlic on donut?
    uwek


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

