Guys Nite Out

pada ari ahad nan lepas, citer basi lagi yer x? kami serumah pown bercadang hendak bermain bowling. berlima la kami ke mahkota parade utk ke ampang superbowl.

ampang superbowl melaka

haih, nama nak ampang superbowl. teringat kisah perempuan ampang….

kasut

rupe2 nyer kasut dea pown sudah baru, serius aku dah lama x main bowling. klau kat muar, bowling tuh sekangkang raksaksa laut jerk dari rumah aku. dayung sampan dalam parit pown sampai.

markah pertengahan

sape la agaknyer yg dapat kosong semata tuh… wakakakkaa…. seorg kapitalist di dalam rumah….

sang ganjil budget star

sang ganjil budget star. dea baru maen arituh, bleh la… aku dah berkurun x maen. strike nyer idak gak….. wakakakak

markah akhir first game

kitaorg maen sampai 2 game. teka la aku nyer yg mane…. hahahaha… yg penting bukan terendah yerk…. hahahaha

deaorg nie sume konon jerk lebeyh. first game panaskan badan la, aper la…. sume alasan jerk sbb sume kalah…. hahahaha yg 2nd game tuh aku mls dah nak amek pic. sbb asek nengok awek sebelah maen bowling.  wahahaha…

tp x yah teka la… sume pown tau aku sape pemenang nyer…

daytona

sebelum pulang, kami maen bende nie… aku nak la bende nie kat ruang tamu rumah aku. sape nak hadiahkan… walaupun sume tau aku bkn pemenang game nie, aku tetap nak bgtau aku bukan yg terakhir yer…

-nakiwa-

1 Comment »

  1. syazone Said:

    tak kisah la aku kalah terok bowling, tp 3 game daytona, tiga-tiga aku menang no 1 yer… wakakakkaka


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

