aku masih menulis untuk kali ke3 minggu ini

aku ingin cuba 1 lagi cara penulisan… memberi ayat penyata dan menomborkan setiap perenggan baru?

1. setelah hampir 3 bulan mendengar d’Masiv, aku mempunyai album2 baru untuk didengar. mocca, white shoes and the couples company, d’Clara dan juga Asbak Band.

2. aku suke dengar band, dan aku rase org yg paling merendah diri dan sempoi dalam sebuah band adalah drummer mereka.

3. salah satu alat musik yg aku ingin belajar menggunakannya adalah cello, kerana aku merasakan cello adalah alat musik yg unik.

4. musik banyak mengubah mood aku setiap hari, aku suke lagu balada, rnb, pop rock, dan jugak lagu kanak2 riang (mocca dan juga white shoes & the couples company)

5. hari ini adalah hari indah aku, aku memulakan hari ini dengan kelas yg membosankan….dan diakhiri dengan meeting assignment yg menarek.

6. aku menonton wayang hari ini dan aku jumpe banyak perempuan yg cantik2. aku cume mengkagumi mereka, tidak lebeyh dari itu.

7. gadis di kedai buckle and tali pinggang di dataran pahlawan sangat cantik dan sweet. dea juga punya style yg melambangkan dea punya standard dan punya akal.

8. dea berkawan ngan rempit rambut trojan, dan itu sangat menyakitkan hati aku. tp dea senyum padaku semasa aku ingin pulang!

9. banyak sangat drama berlaku hari ini, perempuan menangis berlari2 kluar dari bilik air sbb marahkan bf dan juga pekerja kedai kasut converse yg takutkan seorg lelaki tua di luar premis mereka.

10. terima kaseh kepada kawan2 nazay (atiq, wyana, nodee, rased, faiz) yg memberi kami makan wafer walaupun aku malu2. motif malu?

11. aku berjumpe banyak selebriti hari ini, aku berjumpe dengan rizman khuzaimi, zed zaidi dan juga AG hot fm… aku rase la….

12. zed zaidi dan rizman khuzaimi bercakap dengan kuat sekali, seperti mahu memberitahu dunia aper yg mereka bualkan… tp ader aku kesah?

13. AG berjalan bersama kluarga nya, tp mereka membawa anak2 kecil yg lebih dari seorg… aku rase la… bahagia sungguh family dea.

14. semasa sedang pulang, cik shahnaz mak nazay telah menelefon buah hatinya satu2 nyer anaknya dan menyatakan bahawa bulan adalah sangat cantik malam ini. bulan dan bintang membuat ekspresi senyuman yg sangat manis….

15. aku sangat terkilan sbb aku x dapat tiup awan, untuk memberitahu kawanku bahawa bulan dan bintang sedang tersenyum…

aku rase sampai di sini sahaja fakta yg akan aku berikan hari ini…. sekian terima kaseh

2 Comments »

  1. huda Said:

    hehehe…klaka la aku bc ko nyer blog ni…hehhe…yg tak tahan statement yg akhir skali…hehhehe…

  2. nakiwa Said:

    hahaha… kelakar ker?


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

