bahagia?

aku rase pada mlm bulan tersenym, kebnyakkan manusia sedang gembira…. aku rase la… sume happy jerk… tp mungkin ader gak org yg sedeyh kowt?

aku akan pulang berhari raya pada jumaat ini, pulang pada waktu pagi yg nyaman? tgh hari akan bersembahyang jumaat di masjid wawasan batu 3, jalan bakri, di tempat yg sama, dan masa yg lebeyh kurang sama…

aku rasa org blum balik raya lg kowt masa tuh… so, x der la ramai org…. mlm tuh kita kluar kan? jiji, kita g minum malam sabtu, ajak la si kamal ngan gjan sekali… menghabeskan masa….

sabtu, kita tido, lepak jerk la… mlm tuh, klau nak kluar pown ok gak… nengok bola ker aper ker…. (statement-aku bkn peminat, kipas susah mati mane2 team pown) ahad blum raya kan? raya ari isnin kan?

ahad, adek laki aku anyam ketupat, aku kene tido la kan… hehehe… raya aji x perlu bakar biskut… so, aktiviti hari ahad, kita tonton tv… sambil bwat2 bz ngan assignment supaya x perlu wat kerja di dapur. lgpown dah ader “bibik” baru, senang aku nyuruh dea. (dulu aku sidai sume baju dea, kali nie aku pastikan dea sidai sume baju aku ngan lipat sekali)

biskut raya yg lepas banyak lg, hidang kan ajerk… isnin… pagi g masjid, pastuh g tengok org sembelih lembu? pastuh balik kg, tunjuk muke kejap… dah la kowt… kita masak bbq la jom daging lembu, bwat sate ker? sedap jugak….

pastu petang tuh, kene balik melaka la plak kan… selasa banyak kelas, x leh ponteng…  x dapat jumpe kawan2 laen la plak… x per la… x kesah, mcm la deaorg ingat aku… *ayat sedeyh seorg penghidap penyakit paranoia*…

balik melaka untuk meneruskan sisa2 hidup seorang duda beranak 2?

1 Comment »

  1. shahnaz Said:

    banyak betol plan? haha. abang yang kejam😀


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

