kesaketan…

1. entri ini ditulis bkn utk mendapatkan simpati, jauh sekali mendapatkan belas ehsan wanita. entri ini ditulis sbb aku rasa hari ini dlm sejarah.

2. selaen aku seorg pedophiler, iaitu pesaket mental aku baru tahu aku juga punya satu penyakit baru. alergic.

3. aku masih blum tahu aku alergic ngan aper. dan aku harap aku x alergic ngan mknn. sbb ia sangat menyaketkan nafsu mkn. dan aku juga harap aku x alergic ngan tmpt, nnt aku x leh g tmpt tuh lg. aku juga berharap aku x alergic ngan ape2 pown. lg senang.

4. tp disebabkan aku ader jugak bende yg aku alergic, terpaksa la aku terima. kene redha. kene muhasabah diri. (kawan2 serumah, sila muntah skrung). aku juga percaya, klau dah sampai ajal, x der bende yg bleh halang.

5. walaupun aku dah disuruh utk ke klinik sejurus selepas aku kene bende tuh, tp aku degil. aku x nak g. maapkan aku. aku rasa cam x perlu g doktor. tp aku menyesal and aku ke doktor juga akhirnya.

6. btul ckp ko, perempuan adalah cepat risau bilamana bende yg melibatkan kesihatan nie. hehehe….

7. aku rasa aku dah terlepas bday seseorg. aku confirm bday dea blan 12. tp aku lupe berapa hari bulan. aku cam nak mintak maap. nengok la kejap lg,

8. aku tgh gatal2… aku mls nak sapu ubat sapu, leceyh. tp nak baek, tp doktor kate esok bende nie kebah. aku harap esok bende nie ok.

9. aku telah lama perhatikan warong depan umah aku. ader perempuan comel kerja di situ. aku x pernah jejak kaki ke warong tuh. sbb aper ntah. cam x menarek warong tuh aku rasa.

10. dan hari ini baru aku tahu, warong tuh di punyai oleh ayah kepada kawan aku. yg mane kawan aku itu, aku cam pernah ader hati la kejap kan… (sila senyap dan abaikan statement ini wahai kawan ku yg sorg itu)

11. aku akan pulang ari khamis. pg aku harap…. housemate aku yg 3 org nie x balik dan aku harap mereka berbahagia di rumah.

12. aku x tahan dah, aku x sanggup nak teruskan sampai no 15 sbb aku adalah sangat gatal. ini membuatkan aku tension…. aku nk ke kedai…. bubye…

Leave a Reply

